حقیقت زندگی

❦✮❦ღღℒℴ℣ℰღღ❦✮❦

کاش بودی وزندگی مرامیدیدی

ای کاش بودی ومیدیدی که چشم درهجرتو

چها که نکرد

کاش بودی وزندگی رابعد ازرغتنت میدیدی

زندکی بدون توهیچ شدوخاک شد

وزیستن معنایی جز مرگ پیدانکردذره ذره مردن شد

فناشدن شداما من هم هیزم خاک شدم دل پرمهرم پذیرای دشنامهای بیگانگان شد

باتوچه ارزوهای نابی داشتم

کاش بودی ومیدیدی که امروزدرحسرت یک وجب از عشق مانده ام

کاش فرم دلپذیر وابستگی را حس کرده بودم

امروزانچه من از تو دارم یاد توست

ای کاش عشق را بی محابا صدا کرده بودم ترس ازعاطفه ای در بند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ برچسب:,

] [ ] [ mohammad & Narin ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه